USB3.0 Camera
De Mercury USB3.0 camera serie is een industriële vision camera, met een USB3.0 interface. USB3.0 is de geschikte interface voor hoge resolutie en high speed camera’s. Daarnaast is deze interface zeer geschikt voor embedded platformen zoals de Raspberry Pi 3 en NVIDIA Jetson TX1, TX2 en Tegra TK1.
Deze camera serie is interessant voor u, als uw toepassing binnen de volgende randvoorwaarden valt:
- Industriële camera
- Max 4.5 meter kabellengte
- Slechts een kabel voor aansluiten camera
- Breed portfolio van sensoren
- Max 20 megapixel @ 19FPS
- Max 860FPS @ 0,3 megapixel
- Afmetingen 29x29x29mm
- Geschikt voor embedded platformen ARM V7 & ARM V8
- Optioneel hardware triggering
Meer details kunt u vinden
in de handleiding.
Garantie en productlevenscyclus
Daheng Imaging produceert jaarlijks meer dan 100.000 industriële camera's volgens de hoogste kwaliteitsnormen. De industriële camera's zijn gecertificeerd door TÜV Rheinland en hebben 3 jaar garantie. Na marktintroductie is elk cameramodel minimaal 7 jaar beschikbaar. De meeste camera's hebben zelfs een veel langere productlevenscyclus. Raadpleeg
dit artikel voor meer informatie over ons productlevenscyclus management.
Monochroom Camera
Een Zwart-wit camera, ook bekend als monochroomcamera, biedt voordelen in diverse applicaties. Terwijl de markt voor beveiliging en telefonie de focus legt op kleurencamera’s, maakt de industriële markt gebruik van de voordelen van zwart-wit camera’s. Zwart-wit camera’s zijn erg lichtgevoelig, leveren scherpe beelden en reduceren data ten opzichte van kleur. Dit maakt het ideaal voor beeldverwerking. Door het kiezen van de juiste kleur van de lichtbron en lensfilter, kan een zwart-wit camera gebruik maken van de eigenschappen van het product. Hierdoor kan men groot contrast en hoge resolutie beelden creëren.
Zonder I/O
De meeste applicaties vereisen geen I/O. In applicaties waar een software trigger of continue beeldinname nodig is, is er geen extra I/O vereist. De USB poort van de PC levert zowel stroom als datacommunicatie naar de camera. Bij het niet implementeren van een I/O connector worden zowel de materiaalkosten als ontwikkeltijd gereduceerd. Het resultaat is dat de L –versie camera’s goedkoper zijn dan de standaard USB camera’s.